понеделник, 27 юли 2015 г.

МОЛИТВИ ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ НА БОЛНИ от Петър Димков


1.  Молитва за здраве й благоденствие
Господи Исусе Христе и Свети Божи Дух, моля ви се от все сърце и душа,
продължавайте милостиво да оздравявате мен и семейството ми, за да не се
отдалечава присъствието на благия Дух Свети на Истината от нашите души,
умове, сърца и воля и ни облагодетелствуван с благодат, милост и мир от Бога
Отца нашего, изразени в здраве, бодрост, благочестие, славословие и разумно
мълчание, за да станем блажени чада Божи, достойни за Христа. (62)
Амин
2.  Първа молитва за изцеление на болни от всякаква болест
Господи Боже на Силите и Цар на Славата и Величието!
Ти си ни прибежище от род в род. Твоите безкрайни милости във век ще
славим. Направил Си завет с избраните Си светии, защото имаш крепка и
силна ръка да въздаваш милост на онези, които Те познават и при нужда
призовават Името Ти пресвято.
Обърни, Господи Боже, погледа Си към страдащия (брат, сестра, баща,
майка - казва се името му) и отдай внимание на страданието му и го облекчи.
Ние вярваме твърдо на думите Ти, когато Си казал: „Въззови към Мен и Аз
ще ти отговоря, защото Аз, Господ Бог съм Твой, който подкрепям десницата
ти и ти казвам - не бой се; Аз ще ти помогна, не бой се, защото Аз те избавих,
призвах те по име, мой си; когато минаваш през води (реки, морета и океани),
с теб ще бъда, когато минаваш през огъня на изпитанията, страданията и
изкушенията, ти няма да се изгориш и пламъкът няма да те опали, и в немощ
не бой се, Аз съм с тебе".
И сега чуй молбата ми, Господи, излей върху ми от обилната Си милост,
защото Си безкрайно добър, всемилостив, всемилосърден, всепрощаващ, всевластен, всезнаещ, всемъдър и всемогъщ. (63)
Амин
3.  Бог е Любов, Бог е всемъдър, Бог е всеблаг, Бог е живот вечен, Бог е 
светлина, Бог е вечна хармония, да бъде името Му пресвято благословено. 
(64)
Амин
(Тази свещена формула се произнася три пъти поред и след нея ~ втора 
молитва за изцеление.)
4.  Втора молитва за изцеление на болни от всякаква болест
Господи Исусе Христе, Единороден син Божи, ето, ние застанахме пред
Твоето лице да славим Твоето пресвято Име и да Ти благодарим за всички
милости към нас и цялото човечество.
Ти си лекар над лекарите, мъдрец над мъдреците, Любов на съвършената
Любов.
Ако е Твоята Воля и Милост, тази душа (името й), която обещава да Ти
служи с Дух и Истина, сложи Твоята десница върху нея, за да се предаде
Твоята Сила чрез мене на нея, за да й се помогне.
Божията  Любов  носи  изобилния  и  пълен  живот  (на  свръхсъзнание,
съзнание и подсъзнание), Божията Мъдрост носи пълната Светлина и храна
на ума, Божията Истина носи пълната свобода на душата.
Благодарим Ти, Господи, за тази хубава духовна храна. Благослови я и
дай на всички, които се нуждаят от нея.
Благослови  и  умножи  стократно  това,  което  се  поднася  от  Твоето
пресвято Име.
Благослови и всички нас, дай ни живот, здраве, светлина и знание да
вършим Твоята Воля чрез добри дела пред человеците. (65)
Амин
5.  Молитва за опасно болен
Господи Исусе Христе, един Ти человеколюбче, Който си бърз в подаване
на помощ заради молитвите на Света Богородица, скоро покажи Твоята
помощ към страдащия Твой раб или рабиня (казва се името).
Избави го от болестта и тежките страдания и то повдигни и като лекар
над лекарите във Всемира, за да съзнава и прославя непрестанно Името Ти
пресвято. (66)
Амин
6.  Молитва на свети Панталеймон за оздравяване на болни
Господи Исусе Христе, макар и да съм недостоен да се обръщам към Теб,
но ако благоволиш да бъда Твой верен и искрен слуга Божи и да Те прославя
като лекар над лекарите във Вселената, яви силата Твоя и сложи Твоята
десница върху (раб или рабиня), за да им се изяви Твоята сила чрез мене и
направи в Твое Име да оздравее болният.
В Името на Господа Исуса Христа и за слава на Света Троица, стани и бъди здрав. (67)
Амин
7.  Молитва на свети Панталеймон за оздравяване на слепи и глухи
Дарът на зрението (слухът) Бог Отец на Световете ще ти възвърне, а
каквото обещаваш на мен, раздай го на бедните, когато се върнеш оттук
здрав. „В Името на Господа Исуса Христа, оздравяващ слепите (глухите),
защото е лекар над лекарите и при това безкрайно добър, всемилостив,
всемилосърден, всепрощаващ, всевластен, всезнаещ, всемъдър и всемогъщ
във всичко, прогледни (прочуй)! (68)
Амин
8. Молитва за запитване Господа Бога Отца и за изцеление
а) Всемилостиви и вечни Боже, Създателю на всичко видимо и невидимо,
припадам пред Теб и със съкрушено сърце и смирена молитва Ти се моля, чуй
молитвата ми и отдай внимание на моята смирена просба.
Изпрати ми Твоя Дух Свети на обещанието и изцелението и ми помогни
чрез дара, който Си ми дал, да изцелявам, утешавам и спасявам както себе си,
така и ближните ми по дух, и „външните" (невярващите) от духовните и
телесните страдания, скърби и неволи. Укрепи ме във вярата и ми помогни в
борбата с моето неверие.
Амин
б) Всемилостиви Господи Боже Исусе Христе, Ти си казал, че ще бъдеш с
нас до окончанието на века. Вярвам, Господи, и Ти се моля, не ме отхвърляй
поради многото ми грехове и беззакония, но ми прости и утеши, като
изпратиш ангели и светии да явят Твоята милост за утеха в скърбите, за
изцеление на болните, за назидание в живота и за спасение на душите ни.
Вярвам,  Господи,  че  ще  получа  Твоята  милост,  защото  Си  казал:
„Искайте и ще ви се даде, търсете и ще намерите, чукайте и ще ви се отвори".
И тъй, сега не ме отхвърляй, а приеми молбата ми, която Ти отправям аз и
тия Твои раби и рабини (изброяват се имената им и кой за какво запитва).
Всемилостиви  Боже,  приеми  това  мое  моление  и  зарадвай  нас
безутешните, та винаги да хвалим и величаем пресвятото Име на Отца и сина
и Святаго Божия Духа. (69)
Амин
(Двете молитви можем винаги да използуваме както при изгубване, 
така и при открадване на някои, ценни вещи.)
9. Молитва към Господа Исуса Христа за раз-тълкуване на важно 
съновидение
Владико Господи, ако съм намерил благодат пред Твоите очи, ако Си ме
намерил по-праведен от мнозина, ако моята молитва наистина е достигнала до
Твоето Лице, подкрепи ме и покажи на мен, Твоя раб, значението на това
съновидение. (70)
Амин
Молитва към пресвета Богородица, когато сме в скърби, грижи и 
несгоди
О,  пресвята  Дево,  Майка  на  Всевишния  Господ  Исус  Христос, 
всемилостива застъпница и покровителка на всички, които с вяра прибягват 
до Теб. Погледни от височината на Твоята небесна слава върху мене, койтоприпадам пред Твоето благочестие.
Послушай смирената молитва на грешния и недостойния раб (рабиня) и я 
принеси пред Твоя възлюблен Син.
О, преблагословена Богородице, Ти си послушница на всички и на 
скърбящите - радост. Послушай мене, скръбния.
Ти Си уталожителка на тъгите: уталожи и моите тъги и душевните ми и 
телесни болести.
Ти Си неопалимата къпина: запази света и всички нас от вредоносните 
огнени стрели на враговете ни.
Ти търсиш загиналите: не ме допускай да загина в бездната на моите 
грехове. Ти си изцелителка на страдащите: изцели и мен, обхванатия от 
душевни и телесни болести.
Ти си неочаквана радост: с радостта на Твоето спасение премахни от мен 
страха от бъдещите мъки.
Ти Си поръчителка на грешните: бъди и на мене, грешния, милосърдна 
поръчителка за моето покаяние и спасение.
Бъди ми винаги будна ходатайка и всесилна застъпница пред Твоя Син, 
нашия Господ Исус Христос. (75)
Амин 
Формули-молитви за ограждане леглото и спалнята от тъмни и 
нечисти духове
1) В Името на Божията Любов, в Името на Божията мъдрост, в Името 
на Божията Истина, в които живеем и се движим, и със силата на живото 
Слово Божие да се разпръснат всички лукави помишления, зли духове и 
вражески сили от леглото и стаята ми. (82)
Амин
(Тази  формула се  казва  три  пъти  поред.  Застани  стоешком пред 
леглото си и дръж пред устата си палците на двете ръце във вид на 
триъгълник и след думата „Амин" духни суетните си, произнасяйки звука 
„ху"!)
2) Покрий ме, Господи на Силите и Цар на Славата и Величието, с 
Твоя свещен покров и ме приеми в Твоята Божествена Светлина (която е 
седем пъти по-силна от слънчевата), за да се разпръснат от мен и около мен 
всичките зли и тъмни, и нечисти духове. (83)
Амин
(Казва се три пъти поред, застанал стоешком, с ръце допрени над 
главата, като покров, като при произнасяне на думите „и ме приеми в 
Божествената  Си  Светлина"ръцете  се  спускат  към  тялото;  а  при 
произнасяне на думите „и да се разпръснат от мен и около мен всички зли и 
тъмни, и нечисти духове" с ръцете направи движение, като че ли ги 

отпъждаш със звука „ху"!)
3) Господи Боже на Силите и Цар на Славата и величието, моля Ти 
се, огради стаята и Леглото ми с Твоята диамантена стена,  засилена с 
огнения кръг на Любовта и светещия, честен и животворящ кръст Господен, 
за да се отплеснат лукавите мисли, интригите, шантажите, черните магии и 
нападенията на невидимите и видимите ми врагове. (84)
Амин
(Казва се също три пъти и то стоешком, с разтворени ръце във вид на 
кръст, като при произнасяне думите „огради ме..." се завърташ около себе 
си един път.
При много силни нападения от страна на зли духове, които могат да 
подлудят човека, жертвата на такива нападения да не спи в тъмна стая, а 
непременно в осветена или при добре горящо кандило.)
4)  Господи Исусе Христе, в Твоите ръце предавам духа си, моля Ти се, 
благослови ме, помилвай ме и ме дари със спокоен сън. (85)
Амин 
(Казва се три пъти.)
5)  Да  възкръсне Господ Исус Христос и да  се разпръснат всички 
Негови и наши видими и невидими врагове, и да побегнат от лицето Му 
ненавиждащите Него и нас. (86)
Амин
6)  Както се разсейва димът, така и Ти, Господи на Силите и Цар на 
Славата и величието, разсей враговете ни. Както се топи восъкът от огъня, 
така и нечестивите да погинат от Лицето на Господа Бога на Силите. (87)
Амин 
(Казва се три пъти.)
7) Господ Исус Христос ми е помощник и няма да се уплаша от нищо, 
каквото и да ми направи лош и зъл човек или тъмен дух. (88)
Амин
8)  Господи на Силите и Цар на Славата и Величието, Ти всичко 
можеш и Твоят Дух Свети на Силите, който от Теб излиза, всичко може и аз с 
Негова помощ всичко мога. (89)
Амин
9)  Дето е сам Господ Исус Христос, там съм и аз. (90)
Амин
10)  О, Сили небесни, и аз съм ваш брат, помогнете ми за слава Божия. 
(91)
Амин
(Формулите 7, 8, 9 и 10 се казват' по три пъти. Не'е необходимо да се 
повтарят всички формули, достатъчно е молещият се да си избере една, две 
или три от тях и накрая да прибави 9-а или 10-а формула, като я произнася 
само веднъж.)

Със свещените думи на изброените формули вие сте оградени с мощна аура и всички небесни бели братя са на ваша страна. Всички те насочват 
своите  мисли  към  Земята  и  вие  ставате  едно  мощно  динамо  с  тях  и 
Божественият закон почва да работи във вас.
Беинса Дуно

14 коментара:

  1. Господи Исусе Христе, Сине Божий, изцели моята мила майка, избави я от болестите и тежките страдания и я вдигни от леглото, защото Ти си Лекар на нашите души и тела и за Тебе няма невъзможни неща. Дай ѝ здраве и дълъг живот, за да се прослави името Ти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бог да благослови майка Ви! Да оздравее! , Четете молитви и на Света Богородица Целителница!

      Изтриване
  2. Майка мипочина. Погребахме я на Бъдни вечер.

    ОтговорИзтриване
  3. Господи на силите и славата.Пречисти дъщеря ми Даниела от злите духове и халюцинации.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да бъде Славата и Царството Ти вечно, Господи на Силите и Славата! Моля Те изчисти от проклятия,магии,зли духове,зли хора, халюцинации Даниела, моя син Христо с дом и чеда и всички страдащи! Благодаря от сърце! Слава на Отца,Сина и Светия Дух сега и во веки веков! Да бъде! И е така! Амин!

      Изтриване
  4. Господи,Боже Всехвални....ти виждаш всичко и всичко можеш...от висотата на твоята небесна слава...Моля,те по молитвите на твоята майчица Богородица и вс.светии, прости ни греховете и дай изцеление и спасение на всички болни,немощни и страдащи....Дай сили и кураж на моята най-скъпа баба Йорданка....да пребори тежката болест и прослави твоята милост.Амин!!!Благодаря ти Господи за всички добрини и за това,че никога не ни оставаш.Амин!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Господи,Боже всехвални ....моля те,с цялата си душа...прогони туй що пречи на моя мъж да се изправи и го отклонява от доброто.Откъсни го от всички зависимости и му дай сили достойно да се пребори с пороците!!!Прости ни греховете и според твоя промисъл и милост ни дай сили и търпение да надмогнем всички притеснения,разправии,неприятности,проблеми и всичко,което ни отдалечава от теб...и достойно да продължим живота си заедно,ако такава е твоята воля!!!Амин!!!Благодаря!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Аз съм болна от психическо разстройство на мозъка със паник атака..моляте господи махни тая болест от мен..амин

    ОтговорИзтриване
  7. Господи премахне тази болест депресия от главата и тялото ми в най-скоро време! Премахне страха, паник атаките и стреса от тялото ми! Амин!

    ОтговорИзтриване
  8. Господи премахне тази болест депресия от главата и тялото ми в най-скоро време! Премахни стреса, невроните и паник атаките! Амин!

    ОтговорИзтриване
  9. Боже,Господи на Силите и Славата! Моля Те от сърце - премахни страха,стреса,духовните страдания,паник атаките,тревогите, напрежението,болестите, немощите,магиите/а родовите проклятията превърни в Божии Благословения/ от Христо,Марийка,Венерка,Алиска,Петър,Иивайло... от домовете им и им дай Твоето изцеление и благословение! Благодаря от сърце! Слава на Отца,Сина и Святия Дух сега и во веки веков!Да бъде! И е така!Амин!

    ОтговорИзтриване