вторник, 10 ноември 2015 г.

Молитва за Намиращи се в Запор от /и Хвърлени или Свързани с Проклятия





Тази молитва е православна и се чете само от свещеник над вярващите. Молитвата се чете, когато човек е заключен от проклятие и не му върви в нищо в живота или постоянно изникват проблеми дори здравословни . 
Проклятията могат да бъдат нанесени от самите себе си или от други хора, както и наследствени проклятия. 

Подарявам ви тази молитва, която ми попадна съвсем случайно и според моя опит много свещеници , дори и владики не са чували за нея, а тя е официална, православна и я има ако не във всички требници, то поне в пълните.

За подготовката на тази молитва , разбира се се изисква изповед (особенно ако сте извиршели грях към някого, които в безсилието си да отмъсти ви е проклел. Или сте си нанесли излишно проклятие чрез мисъл или думи. Или сте проклели някого. Освен това проверете дали не сте проклети от Бога за извършване на грехове, които според библията се наказват с по определен вид проклятие. Това можете да го проверите с Билблията( особенно старият завет и някъде в новия или донякъде в тези четива тук или тук. Или прегледайте страницата на този блог "Интересни четива" .  Още трябва да се покайте искрено и да се отречете от проклятията си или на предците си и греховете им или вашите. Необходимо е постене и ако свещеника реши да ви причасти .

Още по силен ефект може да постигнете ако дадете вашето име , името на живите ви родители и отделно на починалите ви предшественици от рода( на отделен лист за мътрвите), имената на враговете ви и децата ви, за да ги прочетесвещеника един път при приготвяне на проскомидията(много силен ритуал) по време на литургия и после на литургията или в панахиди след литургия и на задушниците. Освен се молете и вие за тях .

Молитва за Намиращи се в Запор от /и Хвърлени или Свързани с Проклятия 

Молитвата се чете от свещеник само

Владыко Господи Боже наш, Единородный Сыне и Слово Отчее, иже всяк соуз грех наших, Твоею страстию растерзавый, Иже дунувый на лица Твоим Апостолам и рек им: Приимите Духа Святаго, и ихже аще оставите грехи, оставятся им, и ихже аще держите, удержатся. Ты Сам, Владыко, святыми Твоими Апостолы даровал еси по времени священнодействующым во святей Твоей Церкви на земле оставляти грехи, и вязати и решити всякий соуз неправды: молимся убо и ныне о брате нашем (имя) предстоящем пред Тобою, подаждь ему Твою милость, разреши его соуз греховный, аще что в неведении, или небрежении глагола, или от малодушия содела, ведый человеческую немощь, яко Человеколюбец и благ, Владыка, вся вольныя и невольныя грехи прости ему, яко Ты еси милуяй окованныя, возставляяй низверженныя, надежде ненадеющихся, упокоение падших, и раба Твоего сего свободи от соуза греховнаго. Яко прославися Твое всесвятое имя, со Безначальным Твоим Отцем, и Святым Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь. 

След това е добре да да си прочетете пред иконата в църква на свещ или свещеник да ви я прочете(още по-добре, защото той има благодат от Бога)молитва към Свети Николай МирЛикийски за променяне на съдбата.

Молитва към Свети Николай Чудотворец за изменяне на съдба

Когато решите да започнете четенето, вашите мисли трябва да бъдат фокусирани върху желанието да се промените. съдбата- този набор от обстоятелства, които не зависят от нас и в същото време, нашата титанична работа мелниците на живота.


О, Свети Николайе, Угодниче Божи и Спасител. През изживелите ми години на живот  са се заселили в мен грехове не изкупени. Освободи ги да излязат от душата ми и ми помогни да си променя съдбата си в духовна насока. Помогни ми да бъда мил, по-толерантен и по-близо до Господ Бог. Не се отказвай от мен , заради моите беззакония, грешки и грешни действия. Защити ме от бесовско демонично обладаване и не ме наказвай за користа и зависта ми погубваща. Помогни ми да си променя съдбата си  и да я насоча към лоното на Православната църква. И когато съдбата ми се промени в светлата страна, вземи душата ми в уречения час, и се застъпи за мен в съдния ден. Така да бъде. Амин.


Бог да ви благослови!


Няма коментари:

Публикуване на коментар