сряда, 26 юли 2017 г.

НЕВЕРОЯТНО! Най-силната молитва за привличане на пари!




Как се става богат – всеки иска, но не полага усилия, за да отприщи изобилието

Ето как се става богат!


Тази молитва със сигурност ще ви помогне и вие ще отприщите изобилието във всички аспекти на живота си. Всеки, който иска да постигне целта, трябва да положи усилия. И то не такива, каквито считаме за нужни обикновено.

Свикнали сме да приемаме, че се иска къртовски труд, за да реализираме мечтите си, натрапва ни се в съзнанието, че всяко нещо си има цена… Измъчваме се сами с подобни мисли и нагласи, а после се чудим защо не ни върви.


">

Време е да решите, че искате нещо различно и сте готови да поемете към новото предизвикателство. Тези приказки може да ви се сторят гръмки и ненужни, но понякога само една крачка извън коловозите, е достатъчна, за да се сдобием с качествени резултати.

Предлагаме ви едно послание към Вселената, което ще счупи матрицата, която ви пречи по пътя към свободата да имате всичко, което желаете. Сайтът astro.ourplanet.cc публикува молитва, която е в синхрон с настоящите енергии на трансформация. По този начин вие ще спрете да си задавате въпроса как се става богат.

Работете с нея и я предавайте, защото тя ще окаже своето влияние върху благоденствието на всички българи. Ако вече сте попаднали на текста, то вие имате късмет.

Прилагайте молитвата, както и когато намерите за добре, правете толкова повторения, колкото ви подсказва сърцето. Сами ще видите ефекта от старанието си, още в близките месеци.






Отче наш, Вседържителю на всичко и създтателю на моя живот прости ми греховете и беззаконията на мен и моите предци. Господи Иисусе Хртисте Сине Божи и Единородни Сине Божи помилуй мене грешния. Царю Небесни Утешителю всели се в мен и ме очисти от всяка скверност.Пресвета Богородице майко Божия моли Бога за мен и пренеси моята молитва. Арахангели, Сили, Власти, Херовими, Серафими, Престоли и Ангели, просветете и утвърдете ме с Божията мъдрост и път. Запазете ме от нечестивите видими и невидими врагоше и ме запазете чист и невредим от тях. Апостоли и Светии помогнете ми да промрня себе си и изляза от проклятията на моите грехове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар