петък, 25 декември 2015 г.

Бързо правило за отблъскване на негативни чувства, емоции и грешни влияния

В името на Отца и Сина и Светаго Духа. Амин!


След това почакай малко, докато утихнат всичките ти чувства и мислите ти оставят всичко земно: тогава направи три поклонаи кръст с думите:

Молитва на митаря

Боже, бъди милостив към мене, грешния.


Начални молитви 

Господи, Иисусе Христе, Сине Божий, заради молитвите на Твоята Пречиста Майка и на всички светии, помилуй нас. Амин.

Слава на Тебе, Боже наш, слава на Тебе!

Царю небесни, Утешителю, Душе на Истината, Който си навсякъде и всичко изпълваш, Съкровище на благата и Подателю на живота, дойди и се всели в нас и ни очисти от всяка сквернота и спаси, Благий, нашите души.

Светий Боже, Светий Крепки, Светий Безсмъртни, помилуй нас!(три пъти)

Слава Отцу и Сину и Светому Духу, и сега и винаги и во веки веков. Амин.
Пресвета Троице, помилуй нас: Господи, очисти греховете ни, Владико, прости беззаконията ни, Светий, посети и изцели немощите ни, заради Твоето име!

Господи, помилуй! (три пъти)

Слава Отцу и Сину и Светому Духу, и сега и винаги и во веки веков. Амин.

Отче наш, Който си на небесата! Да се свети Твоето име, да дойде Твоето Царство, да бъде Твоята воля, както на небето, тъй и на земята; насъщния ни хлеб дай ни днес, и прости нам дълговете ни, както и ние прощаваме на нашите длъжници, и не въведи нас в изкушение, но избави ни от лукавия.



Троични тропари

Станали от сън, падаме пред Тебе, Благий, и Ти пеем, Силний, ангелската песен: свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй нас.
Слава Отцу и Сину и Светому Духу, .
От одъра и сън ме дигна, Господи, просвети моя ум и сърце, за да Те възпявам, Света Троице: свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй нас.И сега и винаги и во веки веков. Амин......
Неочаквано ще дойде Съдията и на всекиго делата ще се открият, но с страх зовем в полунощ: свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй нас. 



Господи, помилуй. (12 
пъти)

Псалом 50


Началнику на хора. Псалом Давидов, когато идва при него пророк Натан, след като Давид беше влязъл при Вирсавия.





Помилуй ме, Боже, по голямата Си милост, и по многото Си щедрости изглади беззаконията ми.
4. Много пъти ме умий от моето беззаконие и очисти ме от моя грях,
5. защото беззаконията си съзнавам, и моят грях е винаги пред мене.
6. Пред Тебе, пред Тебе едничкия съгреших и лошо пред Твоите очи извърших; тъй че Ти си прав в Твоята присъда и чист в Твоя съд.
7. Ето, в беззаконие съм заченат, и в грях ме роди майка ми.
8. Ето, Ти обикна истината в сърцето, и вътре в мене ми яви мъдростта (Си).
9. Поръси ме с исоп, и ще бъда чист; умий ме, и ще бъда по-бял от сняг.
10. Дай ми да чуя радост и веселие, и ще се зарадват костите, от Тебе съкрушени.
11. Отвърни лицето Си от греховете ми и изглади всичките ми беззакония.
12. Сърце чисто създай в мене, Боже, и правия дух обнови вътре в мене.
13. Не ме отхвърляй от лицето Си и Светия Твой Дух не отнимай от мене.
14. Върни ми радостта на Твоето спасение и с властния Дух ме утвърди.
15. Беззаконните ще науча на Твоите пътища, и нечестивите към Тебе ще се обърнат.
16. Избави ме от кръвнина, Боже, Боже на моето спасение, и езикът ми ще възхвали Твоята правда.
17. Господи, отвори устните ми, и устата ми ще възвестят Твоята хвала;
18. защото, да би искал жертва, аз бих Ти дал; но към всесъжения не благоволиш.
19. Жертва Богу е дух съкрушен; сърце съкрушено и смирено Ти, Боже, не ще презреш.
20. Стори добро (Господи) на Сион по Твоето благоволение; въздигни стените иерусалимски;
21. тогава ще Ти бъдат угодни жертви на правдата, възношение и всесъжение; тогава на Твоя олтар ще възложат телци.



Молитва Към Архангел Михаил

Господи Боже, велики Безначален Царю, изпрати, Господи, Твоя Архангел Михаил на помощ на Твоя раб (името) да ме отърве от моите видими и невидими врагове.
О, Господен великий Архангеле Михаиле, излей мирото на благостта върху твоя раб (името).
О, Господен великий Архангеле Михаиле, съкрушителю на демоните, забрани и възпри всички мои врагове, борещи се с мен, обезсили ги и ги съкруши като прах пред лицето на вятъра.
О, Господен великий Архангеле Михаиле, шестокрили първи княже и воеводо на небесните сили, херувими и серафими, и на всички светии!
О, чудни Архангеле Михаиле, пазителю на неизречените Тайни Божии, бъди мой велик помощник във всичко: в обиди и в беди, в скърби и печал; в пустините и на кръстопътища, на реки и на морета тихо пристанище!
Избави ме, велики Архангеле Михаиле, от всякакви дяволски прелести, винаги ме чувай мене, Твоя грешния раб (името),молещ се на тебе и призовавщ твоето свято име, изпрати ми скоро твоята помощ и чуй молбите ми.
О, велики Архангеле Михаиле! Победи всяка противодействаща на мен сила със силата на Честния и Животворящ Кръст Господен, по молитвите на Пресветата Владичица Богородица, на светите апостоли, и на светителя великия свети Николай Чудотворец, на свети пророк Илия, на свети Андрей Юродиви, на светите великомъченици Никита и Евстафия, на светите светители , преподобни мъченици и на всички светии и на всички Небесни сили. Амин.
О, велики Архангеле Михаиле! Помогни на мене грешния твой раб (името), избави ме от земетресение, огън, потоп,меч и ненавременна смърт и от всяко зло, и от всеки враг.
Свети Архистраже Божий Михаиле и всички Небесни сили, молете Бога за нас!(3 пъти 
/ според желанието)

Молитва за ограждане с небесните сили.

Господи Иисyсе Хpисте, Сине Божий, огpади ме със святите Твои Ангели
и с молитвите на Всепpечистата Владичица наша Богоpодица и Пpиснодева Маpия,със силата на Честния и Животвоpящ Кpъст,със святия Аpхистpатиг Божии Михаил и всички безплътни Hебесни сили ,святия Пpоpок и Пpедтеча Кpъстителя Господен Иоана,святия Апостол и Евангелиста Иоана Богослова,свещеномъченика Кипpиана и мъченица Иyстина,светителя Hиколая аpхиепископа Миp Ликийски чyдотвоpеца,светителя Льва епископа Катанския,светителя Иосифа Белгоpодския,светителя Митpофана Воpонежския,пpеподобния Сеpгейя игyмена Радонежския,пpеподобния Сеpафима Саpовски чyдотвоpеца,светите мъченици Вяра, Hадежда, Любов и тяхната майка София,светия и пpаведни Богоотец Иоаким и Анна ивсички Твои светии ,помоги на мен, недостойния твой pаб (името на молещия),избави ме от всяко вpажеско нападение, от всякакви магьосничества, вълшебства, чаpодейства и от лyкави хора, да не могат успеят те да ми пpичинят никакво зло. Господи, със святото Твое сияние съхpани ме в yтpо, в ден, във вечеp, в сън дълбок, и със силата Твоя Благодатна отблъсни и разруши всякакви зли нечестиви действия по наставление на дявола. Който ги мисли и прави - върни тяхното зло обpатно в пpеисподнята, ако Твое е Цаpството и Силата, и Славата, на Отца, и Сина, и Святаго Дyха. Амин.



Молитва за отблъскване на гибелното влияние на лукавия


Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния/ta Твой//я  раб/иня, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух с всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин.(3 пъти /според желанието)



Да се дигне Бог, и да се разпръснат враговете Му
и да бягат от лицето Му, които Го мразят.
Както се дим разнася да изчезнат,
както восък от пламък огнен се топи —
тъй и бесовете да загинат от лицето на ония, които обичат Бога
и се осеняват с кръстното знамение, и с веселие казват:
Радвай се, пречестни и животворящ Кръсте Господен,
който прогонваш бесовете ...със силата на разпнатия на тебе Господ наш Иисус Христос,
Който слезе в ада, унищожи силата на дявола
и ни дарува тебе, Своя честен Кръст, за прогонване на всеки враг и противник.
О, пречестни и животворящ Кръсте Господен!
Помагай ми със света Дева Богородица и с всички светии во веки. Амин!

Огради ме, Господи, със силата на честния и животворящ Твой Кръст
и ме запази от всяко зло. Амин!


Слава Отцу и Сину и Светому Духу, и сега и винаги и во веки веков. Амин.


Няма коментари:

Публикуване на коментар