четвъртък, 10 март 2016 г.

Магъосничество


Mолитва към честния Кръст

Целуни своя кръст, прекръсти с него себе си от глава до нозе, леглото си и цялата си стая, като казваш следната молитва:


Да се дигне Бог, и да се разпръснат враговете Му
и да бягат от лицето Му, които Го мразят.
Както се дим разнася да изчезнат,
както восък от пламък огнен се топи —
тъй и бесовете да загинат от лицето на ония, които обичат Бога
и се осеняват с кръстното знамение, и с веселие казват:
Радвай се, пречестни и животворящ Кръсте Господен,
който прогонваш бесовете със силата на разпнатия на тебе Господ наш Иисус Христос,
Който слезе в ада, унищожи силата на дявола
и ни дарува тебе, Своя честен Кръст, за прогонване на всеки враг и противник.
О, пречестни и животворящ Кръсте Господен!
Помагай ми със света Дева Богородица и с всички светии во веки. Амин!

Огради ме, Господи, със силата на честния и животворящ Твой Кръст
и ме запази от всяко зло. Амин!

Молитва към свещеномъченик Кипpиан
О, светии yгодниче Божий, свещеномъчениче Кипpиане, скоpо помощниче и молитвениче на всички прибягващи към теб. Пpиеми от нас недостойните нашето хваление, и изпpоси нас в Господа Бога в yкpепление на немощите ни, в болести изцеление, в печал yтешение и всичко полезно за нашия живот. Възнеси към Господа благомощната, твоя молитва, да огpади нас от падение наше гpеховно, да наyчи нас истината на покаянието, да избави нас от плен диаволски и всяко действие на нечистивия дух, и да избавинас от обиждащите ни. Бъди ни кpепки побоpник срещу всички врагове видими и невидими, в искyшение дай ни търпение и в час на кончината наша дай ни застъпление от истезания на въздyшните митаpства наши, да следваме теб и достигнем Гоpния Иеpyсалим и да се сподобием в Hебесното Цаpство със всички святи слави и възпеем Всесвятото име на Отца и Сина и Светия Дyх во веки веков. Амин.(Молтвата се чете 3, 7 или 12 пъти според времето и възможностите)

Молитва към свещеномъченик Кипpиан и святата мъченица Иустина
О святи свещеномъченико Киприане и мъченице Иустина! Вземете смиреното моление наше. Още во временонто житие ваше мъченическо за Христа сте се жертвали, но по дух от нас не отстъпихте, Сега по заповедите Господни шествате над нас учищи ни и кръста свой търпеливо не сте от нас скрили. А с дръзновение, към Христа Бога и Пречистата Негова Майка сте ухажвали. Тогава и сега бъдете молитвеници и ходатаи за нас недостойните. Бъдете нам застъпници крепки, Та застъпленията ваши да са съхраняващи и невредими от бесове, магъосници и на зли хора да устоим, славещи Святата Троица, Отца и Сина и Святаго Духа, сега и винаги и во веки веков. Амин.
(Молтвата се чете 3, 7 или 12 пъти според времето и възможностите)



Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на  магьосничество - предсказания и вземане на пари срещу окулт и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух  , който е цар на магьосничество - изпращане и разваляне на проклятия и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин


Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух  Магьосничество - поучения за пари, летене и сънища с летене, и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар