понеделник, 11 април 2016 г.

Правилото при опушване на аурата


В името на Отца и Сина и Светаго Духа. Амин.

След това направи кръст поклон и кръст 3 пъти и се моли:

Господи Иисусе Христе, Сине Божи, помилуй мене грешния.

Господи Иисусе Христе, Сине Божи, заради молитвите на пречистата Твоя Майка и на всички светии, помилуй ни. Амин.

***

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Царю небесни, Утешителю, Душе на истината, Който си навсякъде и всичко изпълваш, съкровище на благата и Подателю на живота! Дойди и се всели в нас, очисти ни от всяка скверност и спаси, Благий, душите ни.

***

Свети Боже, свети Крепки, свети Безсмъртни, помилуй ни (три пъти).

***

Слава на Отца и Сина и Светаго Духа, и сега и всякога и во веки веков. Амин.

***

Пресвета Троице, помилуй ни; Господи, очисти греховете ни; Владико, прости беззаконията ни; Светий, посети и изцери немощите ни, заради Твоето име.

Господи, помилуй (три пъти).

***
Слава на Отца и Сина и Светаго Духа, и сега и всякога и во веки веков. Амин.

***

Отче наш, Който си на небесата! Да се свети Твоето име; да дойде Твоето царство; да бъде Твоята воля, както на небето, така и на земята; насъщния ни хляб дай ни днес; и прости нам дълговете ни, както и ние прощаваме на длъжниците си; и не ни въвеждай в изкушение, но ни избави от лукавия!–(3 пъти)

***

Станали от сън, падаме пред Тебе, Благи, и Ти пеем, Силни, ангелската песен: свет, свет, свет си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.

Слава на Отца и Сина и Светаго Духа.

***

От легло и от сън си ме дигнал, Господи. Просвети моя ум и сърце и отвори устните ми, за да Те възпявам, Света Троице: свет, свет, свет си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.

И сега и винаги и во веки веков. Амин.

***

Неочаквано ще дойде Съдията и на всекиго делата ще се открият. Затова със страх зовем в полунощ: свет, свет, свет си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.

Господи, помилуй (12 пъти).

Дойдете да се поколним на Царя, нашия Бог!
Дойдете да се поклоним и паднем пред Христа Царя, нашия Бог!
Дойдете да се поклоним и паднем пред Самия Христос, нашия Цар и Бог!


Молитва за тия, които ни мразят

Господи Иисусе Христе,
Ти прости на Твоите врагове, защото те не знаеха що правят, когато се изпълваха с мъст срещу Тебе.
Моля Те усърдно, бъди милостив към онези, които ме ненавиждат и враждуват против мене,
които ме обиждат, оскърбяват, хулят и клеветят.
Ти изпитваш дълбочината на човешкото сърце и знаеш, че съм немощен и не съм без вина. Затова подкрепи ме да подобря сърцето си,
да умножа делата на любовта към моите ближни и с нищо никого да не огорчавам.
На враговете ми прости по Твоето неизказано милосърдие,
вразуми ги, озари ги с Твоята истина,
за да не се разпалва ожесточението им против мене, грешния,
и да не се случи нещо зло с тях, заради мене.

Добре ми е да бъда под Твоята вечна закрила,и аз Те моля да не оставиш злото да ме победи, нито да погуби някого от враговете ми,но всички да се обърнем към Тв


О, великий Архангеле Божий Рафаиле, приел дар от Бога да целиш недъзи, изцели неисцелените язви на моето сърце и многото болести в моето тяло. О, великий Архангеле Божий Рафаиле, ти си пътеводител, лекар и целител, ръководи ме към спасение и изцеление на всички мои болести , душевни и телесни, и проводи мен към Престола Божий, и умоли Го за благословение за грешната моя душа, да ми прости Господ и съхрани от всички врагове мои и от зли хора, и сега и във вековете. Амин
О, свети Архагел Рафаиле! Усърдно те молим, бъди наш пътеводител в живота, съхрани ни от всички видими и невидими врагове,изцели душевните и физическите ни болки, изправи нашия живот към покаяние и вършене на добри дела. О, свети Архангел Рафаиле! Чуй нас, грешните Божии раби (имената), молещи се на теб, и ни дай в настоящите и бъдещите дни да благодарим и славим нашия Създател сега и винаги и вовеки веков. Амин!


Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на Езавел, Ахав, Асмодей и всичките им подчинени нечестиви духове , които ми влияят на съдбата с Прелюбодейство……….Похот, разврат, неверност, безразборни връзки, неморалност, блудство, извънбрачни връзки, неверност, лъжи, измами, плътски желания, отстъпление, контрол, недоверие, страх от лябов. Настаняват се в очите /2 Петр 2:14/, работят с Езавел /Откр 2:22/. Разрушение /Прит 6:32/, рани, непочтеност, укор, срам, дух на разбиване, разрушаване на семейството. Работи чрез проклятие на похот и прелюбодейство и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар