понеделник, 4 април 2016 г.

Завист


Псалом   16772

От Евангилието за зависта


Той придоби овци, придоби и говеда и много слуги; а филистимците му завиждаха;
Битие 26:14

Тихо сърце е живот на тялото,
А разяреността е гнилост на костите
.Притчи 14:30

Яростта е жестока и гневът е като наводнение,
Но кой може да устои пред завистта?
Притчи 27:4

Тогава видях всеки труд и всяко сполучливо дело,
Че поради него на човека завижда ближния му.
И това е суета и гонене на вятър.Еклисиаст 4:4

изпълнени с всякакъв вид неправда, нечестие, лакомство, омраза; пълни със завист, убийство, крамола, измама и злоба;Римляни 1:29

Понеже и досега сте плътски; защото, докато има между вас завист и разпра, не сте ли плътски, и не постъпвате ли по човешки?1Кор 3:3

И тъй, като отхвърлите всяка злоба, всяка лукавщина, лицемерие, завист и всяко одумване,1Пет 2:1





ВЪЗДИШКИ НА ГРЕШНАТА ДУША КЪМ СПАСИТЕЛЯ СВ.ТИХОН ЗАДОНСКИ МОЛИТВЕНО СЪКРОВИЩЕ 


1. Изведи от тъмница душата ми, за да славя Твоето име. 

2. Иисусе, Сине Божий, помилвай ме! 

3. Привлечи ме, за да дойда при Теб.

4. В тъмница съм затворен, Господи, и мрак ме окръжава. Свързан съм с много железни вериги, и нямам облекчение. Развържи ми веригите, за да бъда свободен. Прогони ми мрака, за да видя Твоята светлина. Изведи ме от тъмницата, за да дойда при Теб. 

5. Дай ми уши да Те слушам. 

6. Дай ми очи да Те виждам. 

7. Дай ми вкус да Те вкусвам.

8. Дай ми обоняние да долавям Твоето благоухание. 

9. Дай ми нозе да идвам при Теб. 

10. Дай ми уста да говоря за Теб. 

11. Дай ми сърце, което да се бои от Теб и да Те обича. 

12. Насочи ме, Господи, в Твоя път и аз ще ходя в Твоята истина. 

13. Защото Ти си Пътят, Истината и Животът. 

14. Вземи моето от мене и ми дай да върша Твоята блага воля. 

15. Отнеми вехтото и дай ми ново. 

16. Изтръгни каменното ми сърце и ми дай сърце от плът, което Теб да обича, Теб да почита, Теб да последва. 

17. Дай ми очи, за да видя Твоята любов. 

18. Дай ми зрение, за да видя Твоето смирение и да го последвам. 

19. Дарувай ми да виждам Твоята кротост и търпение, и да ги последвам. 

20. Само кажи дума и ще бъде всичко. Защото Твоята дума е дело. 

21. Вярвам, Господи, помогни на моето неверие. 

22. Иисусе, Сине Божий, помилвай ме. 

23. Бъди храна и питие на душата ми. 

24. Бъди извор за моята жадна душа. 

25. Бъди светлина за моята помрачена душа. 

26. Бъди ми утеха в моята скръб. 

27. Бъди ми веселие в моята тъга. 

28. Бъди ми избавление от моето робство. 

29. Бъди ми мир и спокойствие против злата моя съвест. 

30. Бъди ми мъдрост против моето безумие. 

31. Бъди ми ходатай против моите клеветници. 

32. Бъди ми оправдание от моите грехове. 

33. Бъди ми освещение от моята нечистота. 

34. Бъди ми победа против моите неприятели. 

35. Бъди ми защита против моите гонители. 

36. Бъди ми ходатай против Божия гняв. 

37. Бъди жертва за моите грехове. 

38. Бъди ми подкрепа в моята слабост. 

39. Бъди ми живот в моята смърт. 

40. Бъди ми светлина в моето недоумение. 

41. Бъди ми сила против моята немощ. 

42. Бъди на мен -сирака, вечен Отец. 

43. Бъди Съдия против моите оскърбители. 

44. Бъди Цар против дяволското царство. 

45. Бъди ми вожд в моя път. 

46. Бъди ми застъпник в часа на моята смърт. 

47. Бъди ми вечен живот подир моето възкресение. 

48. Иисусе, Сине Божи, помилвай ме. 

49. Дай слава на Твоето име, а на мен вечно спасение. 

50. Не нам, Господи, не нам, а на Твоето име дай слава. Амин.

молитва за ограждане  със небесните сили

Господи Иисyсе Хpисте, Сине Божий, огpади ме със святите Твои Ангели
и с молитвите на Всепpечистата Владичица наша Богоpодица и Пpиснодева Маpия,
със силата на Честния и Животвоpящ Кpъст,
със святия Аpхистpатиг Божии Михаил и всички безплътни Hебесни сили ,
святия Пpоpок и Пpедтеча Кpъстителя Господен Иоана,
святия Апостол и Евангелиста Иоана Богослова,
свещеномъченика Кипpиана и мъченица Иyстина,
светителя Hиколая аpхиепископа Миp Ликийски чyдотвоpеца,
светителя Льва епископа Катанския,
Светителя Иосифа Белгоpодския,
светителя Митpофана Воpонежския,
пpеподобния Сеpгейя игyмена Радонежския,
пpеподобния Сеpафима Саpовски чyдотвоpеца,
светите мъченици Вяра, Hадежда, Любов и тяхната майка София,
светия и пpаведни Богоотец Иоаким и Анна и
всички Твои светии ,
помоги на мен, недостойния твой pаб (името на молещия),
избави ме от всяко вpажеско нападение, от всякакви магьосничества, вълшебства, чаpодейства и от лyкави хора, да не могат успеят те да ми пpичинят никакво зло. Господи, със святото Твое сияние съхpани ме в yтpо, в ден, във вечеp, в сън дълбок, и със силата Твоя Благодатна отблъсни и разруши всякакви зли нечестиви действия по наставление на дявола,
 И още, ако някакво зло е замислено или направено, върни го обратно в преизподнята! Защото Твое е царството, и силата, и славата, на Отца и Сина, и Светия Дух. Амин!(Молтвата се чете  3, 7 или 12 пъти според времето и възможностите)


Mолитва към честния Кръст
Целуни своя кръст, прекръсти с него себе си от глава до нозе, леглото си и цялата си стая, като казваш следната молитва:


Да се дигне Бог, и да се разпръснат враговете Муи да бягат от лицето Му, които Го мразят.Както се дим разнася да изчезнат,както восък от пламък огнен се топи —тъй и бесовете да загинат от лицето на ония, които обичат Богаи се осеняват с кръстното знамение, и с веселие казват:
Радвай се, пречестни и животворящ Кръсте Господен,който прогонваш бесовете със силата на разпнатия на тебе Господ наш Иисус Христос,Който слезе в ада, унищожи силата на дяволаи ни дарува тебе, Своя честен Кръст, за прогонване на всеки враг и противник.
О, пречестни и животворящ Кръсте Господен!Помагай ми със света Дева Богородица и с всички светии во веки. Амин!
Огради ме, Господи, със силата на честния и животворящ Твой Кръст

и ме запази от всяко зло. Амин!


    Молитва от св. Йоан Златоуст.


    Боже вечний, Който си изкупил човешкия род от плена на дявола, избави раба Си /рабинята Си/ .................. от всяко въздействие на нечисти духове; заповядай на злите и нечисти духове и демони да отстъпят от душата и тялото на Твоя раб /Твоята рабиня/ и да не останат, нито да се скрият в него /в нея/; нека бягат чрез светото Твое и на единородния Твой Син, и на животворящия Твой Дух име от създанието на ръцете Ти, та, като се очисти от всяка дяволска злина, да заживее свято, праведно и благочестиво, удостоявайки се с пречистите тайни на единородния Твой Син и Бог наш, с Когото си благословен и препрославен, заедно с пресветия, благия и животворящ Твой Дух, сега и винаги, и вовеки веков. Амин. 

    Друга молитва – от същия.

    Ти, Който си запретил на всички нечисти духове н със силата на една дума си изгонил легиона, яви се и сега чрез единородния Твой Син върху създанието, което си сътворил по Свой образ, и го изтръгни от притеснението на противника, та, помилвано и очистено, да се причисли към светото Ти стадо и да се запази като одушевен храм на Светия Дух и на божествените и пречисти светини, – по благодатта, щедростите и човеколюбието на единородния Твой Син, с Когото си благословен, заедно с пресветия, благия и животворящ Твой Дух, сега и винаги, и во-веки веков. Амин.


    "При завист към ближни"
    При завист към ближни и усъзнаване на своите неудачи

    О Ты, преблагий, прещедрый, Господи Иисусе Христе! Всякое благо приходит от Тебя и чрез Тебя, из сокровища Твоего вечнаго непреходящаго богатства; Ты уделяешь каждому свое по воле Твоей. Не допусти мне чрез вредоносную зависть сравняться с диаволом. Излей в сердце мое Твою благость, Твою любовь, Твою верность, чтобы я сердечно радовался дарам Твоим, которые Ты из щедрой благости разделяешь между нами, и Твоему милосердию над нами; чтобы мы не отягощали бы друг друга завистью, ложью, хулою и клеветою, но чтобы мы все, Тобою нам данное, употребляли к хвале, чести и славе Твоей, познавали Тебя в Твоих благодеяниях и хвалили, чтили и прославляли во всю вечность.
     Молитва за отблъскване гибелното влияние на сатаната


    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на завист и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на вина и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин 

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на срам и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на страх от позор и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    псалми при душевно уязвение ПС 36395369.

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на малоценност и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин 

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на отхвърлен от ближните ми и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на изоставен и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин



    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на обвиняване на съдбата си и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин


    псалми в хулни  и други лоши мисли ПС 90140.

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на обвиняване на родителите си и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на обвиняване на дедите си и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на страх от предприемане и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    За помощ от  Бога за изправяне на живота ПС 283050, 6878108.

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на съжаляване за пропуски и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на злорадство и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на надпревара и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    За да се предпазите от сериозен грях ПС 18.

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на усамотяване  и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на странене от другите и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Господи Иисусе Христе, Боже Спасителю мой! Дай на мене, недостойния Твой раб, съкрушение и освещение на сърцето ми,за да Ти се моля усилено с чиста молитва, та да изтрия ръкописанието на моите грехове.Изгаси, Господи, огъня на моите страсти и ме избави от неугасващият огън!Зная, че всекидневно и всеки час безмерно Те огорчавам и разгневявам; но Твоето дълготърпение ще победи моето лукавство.Господи, Боже на добротата и милосърдието,спаси ме от лукави мисли, които врагът ми изпраща и навява, за да угнетява душата ми.Запрети му, Христе, с Твоята сила, която е заповядала и на морските вълни!Нека тя го обезсили и прогони далеч от мене, Твоя раб.Защото той всеки ден прилага към мене нови замисли на своето лукавство,за да овладее слабия ми ум, да ме отклони и отдалечи от Тебе и от Твоите спасителни заповеди.Многомилостиви Владико Господи, прогони от мене тоя лукав дух на изолираност от малоценност и всичките му коварни злоумисли и намерения,за да Те възпявам и прославям с Твоя безначален Отец и с благия и животворящ Твой Дух,сега и винаги, и во веки веков. Амин

    Срещу влиянието на сатаната по седемте смъртни гряха и тяхните разновидности

    1. Чревоугодие
    2. Гняв
    3. Униние,ленност
    4. Похот
    5. Гордост
    6. Завист
    7. Алчност

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар