понеделник, 18 април 2016 г.

Ежедневна молитва към Архангел Михаил

Господи Боже, велики Безначален Царю, изпрати, Господи, твоя Архангел Михаил на помощ на Твоя раб (името) да ме отърве от моите видими и невидими врагове. О, Господен великий Архангеле Михаиле, излей мирото на благостта върху Твоя раб (името).
О, Господен велики Архангеле Михаиле, съкрушителю на демоните, забрани и възпри всички мои врагове, борещи се с мен, направи ги като овце обезсили ги и ги съкруши като прах пред лицето на вятъра.
О, Господен велики Архангеле Михаиле шестокрили първи княже и воеводо на небесните сили, херувими и серафими, и на всички светии! О, чудни Архангеле Михаиле, пазителю на неизречените Тайни Божии, бъди мой велик помощник във всичко: в обиди, в беди, в скърби и печал; в пустините и на кръстопътища, на реки и на морета тихо пристанище! Избави ме, велики Архангеле Михаиле, от всякакви дяволски прелести, винаги ме чувай мене, Твоя грешен раб (името) молещ се на Тебе и призоваващ Твоето свято име, изпрати ми скоро твоята помощ и чуй молбата ми.
О, великий Архангеле Михаиле! Победи всяка противодействаща на мен сила със силата на Честния и Животворящ Кръст Господен, по молитвите на Пресветата Владичица Богородица и на светите апостоли, и на светителя великия свети Николай Чудотворец, на свети пророк Илия, на свети Андрей Юродиви, на светите великомъченици Никита и Евстафия, на светите светители, преподобни мъченици и на всички светии и на всички Небесни сили. Амин.
О, велики Архангеле Михаиле, помогни на мене грешния Твой раб (името), избави ме от земетресение, потоп, огън, меч и ненавременна смърт и от всяко зло, и от всеки враг: от непредвидима буря, от лъжливия, и от лукавия ме избави, Велики Михаиле, Архангеле Господен, сега, винаги и во веки веков. Амин.
Свети Архистратиже Божий Михаиле и всички Небесни сили, молете Бога за нас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар