понеделник, 30 октомври 2017 г.

Молитва за Благословение

Дойдете, да се поклоним и да припаднем, да приклоним колена пред лицето на Господа, нашия Творец;
защото Той е Бог наш, и ние сме народ от Неговото паство и овци под Негови ръце. О, да бяхте сега послушали Неговия глас; 94- 
6,7


Спомни си Твоите щедрости, Господи, и Твоите милости, защото са отвека.
Греховете на младостта ми и престъпленията ми не си спомняй; по милостта Си спомни си за мене, по Твоята благост, Господи! 24-6,7. 
Ще Те възлюбя, Господи, крепост моя! 
Ще вникна в делата на Господа Бога; ще спомня Твоята правда - само Твоята.70-16 

Господ е моя твърдиня и мое прибежище, мой Избавител, мой Бог, моя скала; Нему се уповавам; Той е мой щит, рог на спасението ми и мое убежище.
Ще призова достойния за поклонение Господ и ще се избавя от враговете си.17-1,3,4 

Когато враговете ми бъдат обърнати назад, ще се препънат и ще погинат пред Твоето лице,
Но Господ вечно пребъдва; Той е приготвил за съд Своя престол,

и ще съди вселената по правда, ще отсъди народите справедливо.9-4,8,9
Господи, избави душата ми от лъжливи уста, от лукав език.119-2
от гласа на неприятеля, от притеснението на нечестивеца, защото хвърлят върху ми беззаконие и с гняв враждуват против мене. 54-4
Защото ти каза: Господ е мое упование; Всевишния си избрал за твое прибежище;90-9
Щедър и милостив е Господ, дълготърпелив и многомилостив:102-8
Боже, бъди милостив към нас и ни благослови; осветли ни с лицето Си, 66-1
Господ е Пастир мой, от нищо не ще се нуждая: 
Той ме настанява на злачни пасбища и ме води на тихи води, 
Тъй благостта и милостта (Ти) да ме придружават през всички дни на живота ми, и аз ще пребъдвам в дома Господен много дни.22-1,2,6


Господи Вседържителю, Всесилни и Милостиве Боже приеми моето разкайване за всички мои грехове и греховете на отците ми които извършихме към теб и ближните и ни ги прости по голямата ти милост. 
Прости на всички , които ме убиждат, нараняват, угнетяват, проклинат и накърняват и не ги погубвай, заради мен грешния.
Поради многото ми беззакония и грехове,навлякох твоя гняв над мен. Но тая греховна бедност ме завлича в още прегрешения. Ти знаеш ,че бях лош син и с нищо не можах да помогна на старите ми родители,сестри и роднини. Сега поради тази бедност ще загубя и единственият ми син,защото не мога да бъда пълноценен баща. И това ще доведе до много прегрешения мои ,негови и на майка му. Обичам го много и не искам да го оставя ,угнетя и погубя.


Дай ми да изкарам остатъка на живота си изпълнен с богатство и благоденствие за Твое име.
Ето неясното бъдеще ми е по малко от грешното ми минало.
Смъмри Господи, моля те на колене,поглъщателя и погубителя и го прогони от мен.
Сподоби ме Боже мой с благоденствие. Благослови окаяния мен с твоите земни блага. и  с твоите земни богатства,за да ги вложа в твоите небесни ценности,като помагам на сираци, бедни, болни, стари, онеправдани , страдащи и на твоите храмове и монастири за да укрепвам вярата на изгубилите надежда. И още да се отдам на духовни подвизи, покаяние и молитви за всички твои чеда, без да мисля и се отклонявам към земните нужди и оцеляване.Но със спокойно и чисто  сърце да ти служа като истинско твое чедо и твой раб с любов и благоговеене Да мога да посетя твоите светини Иерусалим, Киевската Печерска лавра, И света Гора, за да се поучавам и усъвършенствам във вярата и в молитвата. Не за моя гордост и слава ,но в Твое име. Нека ти покажа,че мога да бъда поне добър Твой син, добър баща и съпруг,за да възпитам детето си във вяра,обич и страх Божий,за да е угоден и той на Теб, нашия създател и промислител. Бъди милостив към нас. Подай ми Твоята благословия , и ще видиш че ще се отвратя от всеки грях и ще служа смирено само на Теб и Твоята воля, до края на дните си. Зная вече,че не мога да те излъжа и ако не спазя този мой обред към Теб, защото ти си Всесилен,Всезнаещ ,Всеможещ и Всевиждащ и не искам повече да Те рагневявам,защото изпитал Твоята ярост, знам че винаги може да ми отнемеш даденото и да ме накажеш понеже то не ще бъде мое, а винаги Твое.Сподоби ме Господи , за да славя винаги Теб Отца и Сина и Светия Дух во веки веков .Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар